Zespół

Żłobek Anglojęzyczny Zig Zag Lublin

Drodzy Rodzice,
Oto my. Z nami Wasze dziecko spędzi część dnia.

Zależy nam na tym, byście mieli pewność że zostawiacie je pod dobrą opieką. Wiemy, jak ważne jest przekonanie, że jesteśmy właściwymi do tego osobami. Każdego dnia dbamy, aby nasze dzieci były uśmiechnięte dostarczając im powodów do radości. Uczymy je uprzejmości, życzliwości i samodzielności dając możliwość funkcjonowania w grupie rówieśników. Staramy się, aby pod naszą opieką rosły na śmiałe, umiały poradzić sobie we współczesnym świecie. Dokładamy wszelkich starań, by pierwsze lata maluszka były spokojne , radosne i wyjątkowe.

Nie twierdzimy, że jesteśmy w stanie zastąpić Mamę i Tatę. Mówimy, że zrobimy wszystko, aby dziecko nie martwiło się Waszym brakiem będąc z nami. Mówimy, że czas spędzony u nas będzie spokojny, jednocześnie bogaty w atrakcje i dzięki temu rozwijający. Takim miejscem jest nasz prywatny żłobek Lublin.

żłobek lublin

tani anglojęzyczny żłobek lublin

Zespół współpracujących pedagogów

Wiemy jak ważne jest zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, dlatego każda z pań w naszym żłobku ukończyła szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. Kadra jest doświadczona, posiada odpowiednie
kwalifikacje, a także wielkie serca otwarte na świat dziecka.

Wiola
Dyrektor żłobka, zarządza zespołem i placówką

Ukończyła studia na kierunku pedagogika szkolna i opiekuńcza oraz pedagogika resocjalizacyjna, posiada doświadczenie w pracy z dziećmi do lat 3, odbyła liczne praktyki, pracowała w żłobkach, przedszkolu integracyjnym z dziećmi z autyzmem. Interesuje się sztuką i malarstwem, jej pasje są wszelkie prace plastyczne i DIY. Jest przekonana, że prace plastyczne rozwijają obszary osobowości zarówno w sferze emocjonalno-motywacyjnej jak i działaniowej. Zajęcia plastyczne uchodzące często jedynie za zwykłą zabawę mogą realizować wiele zadań i celów ważnych dla rozwijającego się młodego człowieka. Zabawy i prace manualne, które organizuje dla dzieci pomagają w szerzeniu samowiedzy i dokonywaniu samooceny. Pobudzają otwartość na cudze uczucia i opinie, kształtują empatyczne działania oraz uczą współpracy w grupie, pomagają odreagować napięcia, zachęcają do podejmowania inicjatywy, rozwijają samodzielność, uczą ekspresyjnego wyrażania myśli poprzez wybrane formy, rozwijają zdolności manipulacyjne oraz stymulują umiejętność łączenia sprawności emocjonalnych, umysłowych z praktycznymi w rozwiązywaniu problemów.

„Jestem osobą empatyczną, cierpliwą, odpowiedzialną, z głową pełną pomysłów i siłą do wspólnych zabaw i fikołków :) Do każdego dziecka staram się podchodzić indywidualnie, podążając za słowami J. Korczaka: ”Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż”. Każdy uśmiech w moim kierunku jest prezentem za włożony wysiłek. Ogromnie podziwiam dzieci, ponieważ patrzą na świat w wyjątkowy sposób, są szczere, otwarte i inspirują mnie swoją nieskrępowaną serdecznością. Zależy mi, aby w naszej placówce maluchy czuły się bezpiecznie i komfortowo, rozwijały swoje talenty i z uśmiechem na twarzy przekraczały próg żłobka.”

Anita
Pedagog

Ukończyła studia z pedagogiki szkolnej z elementami terapii pedagogicznej, logopedii oraz studia podyplomowe z pedagogiki wczesnoszkolnej z elementami wychowania przedszkolnego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła, pracując w klubie malucha, żłobku, a także jako opiekunka dziecięca. Anita jako pasjonat literatury, jest przekonana, że czytanie rozbudza wyobraźnię, pozwala kształtować kodeks moralny i etyczny, a także sprzyja poznawaniu świata. Czytając z dzieckiem książki, możemy z nim spędzać czas w najbardziej pożyteczny sposób. Przekazujemy najmłodszym swoje systemy wartości, rozwijamy ich uczucia wyższe i przygotowujemy do życia w społeczeństwie. Uczymy dobrych nawyków. Ufając słowom Wisławy Szymborskiej „Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” oraz mając na uwadze czas cyfryzacji zdominowanej przekazem opartym na obrazie, robi wszystko, aby zaszczepić w dzieciach dobre nawyki.

Jestem osobą pełną zapału do pracy, odpowiedzialną i pomysłową. Pragnę zapewnić dzieciom możliwość poznawania świata, wszechstronnego rozwoju, oraz mnóstwo uśmiechu podczas codziennych zabaw. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i radość. Każdy mały sukces maluszka jest także moim sukcesem, który przeżywam wraz z dzieckiem. Moim mottem w pracy z dziećmi są słowa Paula Coelho: „Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy: cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się – ze wszystkich sił – tego, czego pragnie”. Moją pasją jest literatura, w wolnym czasie lubię czytać książki.

Kamila
Pedagog

Ukończyła studia na kierunku Pedagogika Marii Montessori z zarządzaniem oświatą na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej oraz studia z zakresu pedagogika wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Doświadczenie zdobyła podczas studiów pedagogicznych, odbywając liczne praktyki z dziećmi w różnym wieku oraz w pracy w żłobkach i przedszkolu. Kamila angażuje dzieci w zajęcia taneczno-muzyczne wierząc, że muzyka wzmacnia wszystkie obszary rozwoju dziecka od intelektualnego, społecznego po rozwój emocjonalny oraz motoryczny. Pomaga koordynować pracę ciała oraz umysłu. Wczesna ekspozycja dziecka na dźwięki muzyczne ułatwia uczenie się melodii oraz znaczenia słów. Dla niemowlaków oraz dzieci w wieku przedszkolnym zajęcia muzyczne uczą pracy w grupie, a zarazem wyrażania własnej osobowości. Ten zestaw umiejętności możliwy jest do zdobycia podczas grania na instrumencie. Żadna inna aktywność nie jest w stanie zapewnić takiego bodźca do rozwoju mózgu. Taniec natomiast wspiera rozwój motoryczny oraz sprzyja praktykowaniu umiejętności wyrażania własnych uczuć i potrzeb.

„Jestem osobą radosną, ciepłą i wrażliwą na potrzeby małego człowieka. Pełnym wyrozumiałości i odpowiedzialności nauczycielem, który szybko nawiązuje dobry kontakt z dziećmi. Prywatnie lubię dobrą książkę i kino. Moją pasją jest taniec oraz muzyka. W swojej pracy często prowadzę zajęcia muzyczno – taneczne. Słowa, z których czerpie inspiracje to: „Dziecko nie jest pustym naczyniem, nie zawdzięcza wszystkiego co wie nam, którzy go tego nauczyliśmy. Nie, dziecko jest budowniczym człowieka. Każdego człowieka na tym świecie ukształtowało dziecko którym kiedyś był”. Maria Montessori, The Absorbent
Mind.

TOP